Betalen en betaalmogelijkheden

Hoe kan ik een uitgevoerde klus betalen?

Betaalmogelijkheden

De volgende betaalmogelijkheden worden aangeboden;

  1. Betaalverzoek (betalen via een QR code) - dit heeft de voorkeur,
  2. bankoverschrijving, of
  3. PIN,
  4. op rekening (niet mogelijk voor particulieren voor kleine projecten).
  5. Contante betalingen (van kleine bedragen) is mogelijk, echter heeft niet de voorkeur.

Factuur

U ontvangt een factuur van over de werkzaamheden. Deze wordt na betaling van de

Als er gebruik is gemaakt van een platform/offerteservice of andere (online) tussenpersoon

In deze gevallen zijn veelal de betalingsvoorwaarden en betaalwijze van het platform leidend en dienen de kosten voldaan te worden aan of via de offerteservice of platform conform de daar geldende voorwaarden.

Betaaltermijn(en)

Voor kleinere opdrachten (volgens call-out tarief/handyman diensten, < € 500,-) wordt een directe betaling verwacht.

In overige gevallen zijn de betaaltermijnen afgesproken in de factuur, of in de offerte en anders gelden de termijnen genoemd in de Algemene Voorwaarden. In de meeste gevallen dient de factuur uiterlijk binnen 7 dagen te worden voldaan, dit geldt voor facturen die op basis van een prijsopgave/offerte worden gegund.

Betaling in termijnen achteraf (afbetaling) of uitgestelde betaling is niet mogelijk.

Is dit nog niet het antwoord op uw vraag?

Heeft u, na het lezen van bovenstaand infomatie over "Betalen en betaalmogelijkheden", hier nog vragen over of wilt u hierop reageren:

Verder

Uw vraag is beantwoord, ga verder om:

Deze website gebruikt cookies om site-functionaliteit te optimaliseren en je de best mogelijke ervaring te bieden. Meer info in de cookie- en privacyverklaring.